Általános Szerződési Feltételek
Bevezetés
A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a kereskedelemről
szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a
fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb
vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2016.01.02. napjától határozatlan ideig hatályos.
Jelen Általános Szerződési Feltételek . A max-car.Kft által üzemeltettet turbo.cew.hu
internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható.által
forgalmazott termék(ek) megrendelésével a vásárló jelen Általános
Szerződés Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek
fogadja el.
Kereskedő cégadatai
A Kereskedő neve: Max-Car. Korlátolt Felelősségű Társaság
székhelye: 1164.Bp.Vidámvásár u.88.
Telephelye: 1164.Bp.Vidámvásár u.88.
Cégjegyzékszáma: Cg. 06-09-690548
A Kereskedő adószáma: 12521070-2-42
A Kereskedő bankszámla száma: OTP Bank: 11716008-20168276
Alaptevékenység:
Gépjárműalkatrész-kiskereskedelem (TEÁOR: 4532'08)
Gépjármű alkatrészek és tartozékok üzlete (TEÁOR: 5030)
Tárhely szolgáltató: Webdigital. Kft.
info@webdigital.hu
www.webdigital.hu
Szerződés nyelve: Magyar
A továbbiakban: Max-car.Kft
A Kereskedő ügyfélszolgálatának elérhetősége, Internetes honlapja: turbo.cew.hu
A Kereskedő ügyfélszolgálati irodájának címe és levelezési címe 1164 Budapest Vidámvásár út 88:
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefon: 061 4002393
E-mail: info@max-car.hu
Az ügyfélszolgálat munkanapokon munkaidőben H-P 09.00-17.00
A Kereskedő internetes honlapjának címe: turbo.cew.hu
A SZOLGÁLTATÓ/ELADÓ/ÉRTÉKESÍTŐ: Max-Car.Kft.
A VÁSÁRLÓ/VEVŐ: Aki a Szolgáltató Internetes Vásárlási Szolgáltatását
igénybe veszi, azaz a Szolgáltató internetes felületén (turbo.cew.hu)
regisztráltatja magát és/vagy e felületen keresztül árut, szolgáltatást
megrendel, vásárol, illetve a Szolgáltató internetes felületét
használja.
2.ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK
1.1. A max-car.kft webáruházában található termékeket az áruházban
feltüntetett üzletünkben személyesen, telefonon, e-mailen vagy
Interneten keresztül vásárolhatja meg.
1.2. A max-car.kft webáruházában történő vásárlás feltétele a vásárló
érvényes regisztrációja. A regisztrációval a vásárló egyidejűleg
elismeri azt is, hogy a jelen ÁSZF-t ismeri, azt elfogadja és magára
nézve kötelezőnek tekinti.
1.3. A Felek között írásban, elektronikus úton létrejött szerződés
írásbeli szerződésnek minősül. A szerződés dokumentumai a vásárló vételi
ajánlata (rendelés) és a Szolgáltató visszaigazolása.
1.4. A vásárló tudomásul veszi, hogy a webáruházunkban végrehajtott
megrendelés következményeként közötte és az értékesítő között, a
megrendelt termékre adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre.
1.5. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény- a továbbiakban Ektv. – 5. § (2) bekezdése alapján tájékoztatjuk a vásárlót, hogy a szerződést az értékesítő (szolgáltató) nem iktatja, a szerződés utóbb nem hozzáférhető.
1.6. Az értékesítő webáruházában történő érvényes regisztráció, valamint véglegesített megrendelés (vételi ajánlat) és annak az értékesítő részéről történt visszaigazolása által jön létre az érvényes szerződés. Mindezekre figyelemmel az érvényes regisztrációt követő megrendelés véglegesítése olyan nyilatkozat, amely fizetési kötelezettséget von maga után, melyet a MEGRENDELÉS gomb funkció aktivál.
2. Regisztrácíó
A Fő oldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található
adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből
áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév,
egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a
regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött linkre
kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ, melynek
kitöltésére a megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet. A
regisztráció további lépéseként kötelezően szükséges megadni : ,e-mail
cím; jelszó, vezetéknév; Kézbesítés esetén postázási adatok körében:
vezetéknév; keresztnév;(cégnév) irányítószám, településnév, pontos cím
(utca, házszám); telefonszám. ; számlázási név (cégnév)telefonszám; Az
Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen
ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit
megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt
adatkezelésekhez hozzájárul.
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott
adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb
problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A szolgáltatót
nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az ügyfél a jelszavát
az illetéktelenek számára bármely nem a szolgáltatónak felróható okból
hozzáférhetővé válik. A szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi
személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására
bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően
elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az
aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált
adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért
semminemű felelősség nem terheli.
3. Megrendelés a webáruházon keresztül.
Webáruház a turbo.cew.hu címen érhető el.
Az itt található információk tájékoztató jellegűek. A webáruházban történő vásárláshoz előzetes regisztráció szükséges .
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A termék kiválasztása.
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Cikkszám és gyári szám ismeretében is lehet keresni A vételár mindig a kiválasztott termék alatt, feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A vásárló a kiválasztott alkatrészre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, paramétereit . A beazonosításban képek és illusztrációk nagyitásával megtudja tekinteni az alkatrészt. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.(061-400-23-93) Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt alkatrészt a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
Rendelés elküldése.
Ha megfelelőnek tartja a kosárban
elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy
döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a
"Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy regisztrált
vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként akar regisztrálni,
esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi
regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként
szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait,
amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már
csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg
számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot
(személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint
fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a
megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a
„Megrendelés” gombra.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a
vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a
rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a
vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy
rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó
illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a
vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés
teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon
értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés
megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a
"Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található
elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének
visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@max-car.hu).
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét
A rendelések feldolgozása
Az értékesítő a rendelést legkésőbb 48
órán belül visszaigazolja. A visszaigazolással jön létre a szerződés. A
visszaigazolás 48 órán túli elmaradása esetén a vásárló vételi ajánlati
kötöttsége automatikusan megszűnik.
A raktáron nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási
idők tájékoztató jellegűek, az aktuális beszerzési lehetőségektől is
függenek. Az vásárló nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és
fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.
Az érétkesítő az árváltoztatás jogát fenntartja. Az oldalon lévő
esetleges hibákért felelősséget nem vállal. A termékek paraméterinek
eltérése esetén a gyártó hivatalos oldalán közzétett paraméterek
érvényesek. Az árlistát és a készlet jelzését naponta frissíti, de annak
mindenkori tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal. A
feltüntetett adatokat tekintsék tájékoztató jellegűnek!
Rendelés csomag átvétele.
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, MPL, stb. történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a 061 4002393 telefonszámon.
A csomag átvétele előtt először kérjük ellenőrizze, hogy a csomag
sértetlen-e!
Átvételkor a Megrendelő kötelessége a
csomagban szereplő tételek ellenőrzése a csömagküldő cég munkatársának
jelenlétében, a csomag átvételét követően utólagos reklamációt hiányzó
vagy sérült tételre hivatkozva nem fogadunk el!
Amennyiben a csomag sérült, kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet a
csomagküldő cégtől! A jegyzőkönyvre rá kell íni, hogy a csomag, doboz
sérülten érkezett.
A csomagot Ön nem köteles átvenni.
A vásárló kötelessége a vételár választott
fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a
vásárló csak az eladó előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a
kiszállított termék vételárát a vásárló nem tudja megfizetni, vagy az
áru az eladónak fel nem róható okból nem adható át, a vásárló köteles az
értékesítőne megfizetni a megrendeléssel és szállítással kapcsolatos
felmerülő költségeket.
A vásárló az üzletben történő személyes átvétel esetén az árat a termék
átvételével egyidejűleg készpénzben fizeti meg. Szolgáltató telephelyén
1164 Budapest Vidámvásár utca 88 Nyitvatartási időben Hétfőtől Péntekig
9- 17 óra között.
Ha a vásárló utánvételes kiszállítást kér, készpénzzel egyenlíti ki a
vételárat, akkor a vásárló a termék vételárát és a szállítási költséget
az értékesítőnek vagy értékesítő megbízottjának számla ellenében fizeti
meg a termék
átvételekor.
A házhoz szállítás díja: szállítási díjaknál.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
.Fizetési feltételek lehetőségek.
Boltban történő készpénzes fizetés.
Utánvét, házhoz szállítással kért megrendelés esetén
Átutalási megállapodás alapján halasztott fizetésű átutalással történő fizetés
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
Az elállási jog gyakorlása.
Az európai Parlament és a Tanács 2011/83/Eu számú irányelvének továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) Kormány Rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó
a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti
a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult fogyasztó 1év elteltéig gyakorolni az elállás jogát.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen
fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozástól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást azaz olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy
üzleti tevékenysége körében jár el.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt
ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti
az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha
az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra
eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett,
amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy
visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy
hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (
kézbesítő, futár, posta) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan
sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék
visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen
nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az
átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!
Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem
tudunk!
A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Elállási jog nem gyakorolható amennyiben a termék beépítésre került vagy a csomagoláson vagy a terméken szennyeződés található és nincs újra eladható állapotban.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító
tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket
az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres
értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az
ellenérték!
JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama egy év. A garancia kizárólag gyártási és anyaghibákra visszavezethető meghibásodásokra terjed ki.
A Max-Car.Kft. a szavatossági, jótállási igényt a gyártó, illetve annak képviselője felé továbbítja.
A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai:
Amennyiben bármelyik kizáró ok fennáll a jótállási igény automatikusan elutasításra kerül .
Nincs meg a termék.
Nem a Max-car KFT által eladott termék.
Nincs meg a vásárlást igazoló névre és címre szóló számla vagy annak másolata.
A vevő nem tudja hitelt érdemlően igazolni, hogy az előírásoknak megfelelően szerelték be az alkatrészt.
Nincs számla és hivatalos szerelői szakvélemény a szakszerű szerelésről.
A jótállási igény a jótállási időn túl érkezett be.
Az alkatrészt nem a gyárilag előírt körülmények között, és nem az előírt működési feltételeknek megfelelően működtették.
Az alkatrészt nem a megfelelő gépjárműbe építették be.
Bármilyen változtatást hajtottak végre az alkatrészen.
A meghibásodás természetes elhasználódás miatt keletkezett.
Az alkatrész meghibásodását baleset, bűncselekmény, szándékos rongálás vagy külső környezeti behatás, vis major okozta.
A meghibásodás, természetes elhasználódás, kopás, miatt keletkezett károkért felelőséget nem vállalunk.
A termék azonosító címkéin történő bármely szabálytalan javítás,
törlés, átírás illetve annak hiánya vagy valótlan adatok bejegyzése a
jótállás érvénytelenségét vonja maga után. .
Garanciális ügyintézés : info@max-car.hu kérjük jelezze a problémát. Termékektől függően tájékoztatjuk a garanciális ügymenet megindításához szükséges dokumentumokról amiket a meghibásodott alkatrésszel együtt kell az értékesítőnek visszajuttatni , vásárlási számla, az alkatrész szakszerű beszereléséről számla, garanciális jegyzőkönyv kitöltése stb.
Okozati kárigény. Okozati kárigény merül fel, abban az esetben a
jármű megbontása előtt 72 órával értesíteni kell az értékesítőtt, hogy a
megbontásnál a cég vagy gyártó képviselője részt vehessen, és az
eseményt dokumentálhassa. Ellenkező esetben az okozati kárigény nem
érvényesíthető.
Az értékesítő fenntartja a jogot a jótállási és szavatossági feltételek, vásárlónak küldött előzetes értesítés nélküli, jogszabályoknak megfelelő módosítására vagy kiegészítésére.
Az értékesítő fenntartja a jogot a jótállási és szavatossági
feltételek, vásárlónak küldött előzetes értesítés nélküli,
jogszabályoknak megfelelő módosítására vagy kiegészítésére.
Panaszügyintézés:
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a
megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben
Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak
teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail
címen, vagy levél útján is közölheti.
Panaszkezelés módja.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a
következő lehetőségek állnak rendelkezésére.
Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyvébe bejegyzett panaszokra a szolgáltató 30 napon belül válaszolni köteles
Amennyiben a értékesítő és az vásárló között esetleges fennálló fogyasztó jogvita alakulna ki, és tárgyalások során nem rendezőnek, akkor az alábbi módok, lehetősegek állnak nyitva a vásárló előtt. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
Internetes elérhetőség: www.nfh.hu
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Fax: +36 1 210 4677
Amennyiben a vásárló fogyastói jogainak megsértését észleli, jogosult
panasztételt tenni a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál.
Békés rendezéssel kapocsolatban keresse a szolgáltató szerinti illetékes
szakmai kamara mellet működő békéltető testületet.
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: +36 1 488 21 86
Telefon: +36 1 488 21 3